Friday, September 17, 2010

UnExpected

My dear lizhi

Thank you so much^^

Although u seldom say "I love you" this 3 words

3 years plus already, i think can use 10 fingers to count how many times u said that word~:P

but i know you still love me deeply~hehe


你真的是个很好的男人

三年多了没有去认识别的女生:)

如果我是你

我一定做不到:P


你对我的容忍和包容

我也自认没有你好:P

每次都是你在让我

可是你每次让我

会让我觉得自己很小气也~哈哈


宝贝

谢谢你^^ muacks!!


No comments:

Post a Comment